جام جم ورزشی: مدیر پروژه ساخت فیلم مربوط به ناصر حجازی در گفتگویی خبر از ادامه ساخت آن داد.
کد خبر: ۷۳۳۳۷۷

امیر رفیعی در این ارتباط گفت : ادامه تصویر برداری فیلم مستند "من ناصر حجازی هستم..." که از سال گذشته آغاز شده بود و تا اردیبهشت ماه امسال ادامه داشت اما بنابدلایلی متوقف گردیده بود، با برطرف شدن مشکلات آن از هفته آینده با گروهی جدید که بزودی معرفی می شوند آغاز خواهد شد.

رفیعی با اشاره به پخش ترانه " اسطوره " از رضا یزدانی در مستند و مذاکره با مرتضی پاشائی برای ساخت ترانه ای جدید، افزود : در تلاش هستیم فیلم را که تا بدین لحظه چهره هایی چون علی پروین، حسین کلانی، نصر اله عبداللهی، رضا عادلخانی، علی فتح اله زاده، حسن روشن، علی دایی، علی کریمی، جمشید مشایخی، نیکی کریمی، تهمینه میلانی، سیامک انصاری و ... در آن حضور داشته اند، برای جشنواره فیلم فجر آماده کنیم که امید وارم این اتفاق بیافتد.

مدیر پروژه ساخت فیلم " من ناصر حجازی هستم .. " در ارتباط با محتوای آن گفت : در این فیلم که مستندی داستانی است , ضمن پخش تصاویر فوتبالی و شخصی کمتر دیده شده و حتی دیده نشده از اسطوره ملی ایران , به بررسی دلایل محبوبیت و طرح مکتب ناصر حجازی با صحبتهای مردم در کنار چهره های مطرح عرصه فوتبال , هنر و ... خواهیم پرداخت تا بیشتر با ایشان بواسطه تصویر آشنا شویم که سه سال و اندی از درگذشت وی می گذرد اما کماکان خبرساز و محبوب نزد ایرانیان است . ضمن آنکه برای رسیدن به علل محبوبیت ناصر حجازی, به بخشهایی از زندگی وی نیز اشاره شده است .

(مشرق)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها